Klacht: Storing op nieuwe website

op 27 september 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik probeer al twee dagen tickect te kopen via wizzair.com de uiteindelijk heb ik gebeld met klantenservice die zeiden dat ik oude site moest gebruiken want ze hebben heel veel problemen met de nieuwe site vervolgen heb ik nu kaart kunnen kopen voor bijna dubbele prijs terwijl dat de hun fout is en de app werkt ook niet dus je moet eerst bellen heb gezegd dat ik bevesting heb van oude prijs ze zeiden dat ze niks aan konden doen en dat ik nieuwe prijs moest betalen vervolgens met eindafrekening zie ik dat bedrag niet klopt is nog eens 10 euro duurder geworden vervolgens heb ik toch moeten betalen begrijp moet toch terug naar Nederland oplichters zijn ze om extra kosten op klanten te verreken omdat hun fout en niet kunnen oplossen ik reis heel veel met wizzair na dit heb nu me twijfels voor de toekomst

gr Dean

Korting krijgen of een deel van geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Devuvu