Klacht: Storend gedrag van medewerkers die blijkbaar geld in eigenzak stopen

op 29 juni 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Kom ik aan bij Elysium, moet ik vooraf betalen..nog nooit meegemaakt!
Dan blijkt als ik 21:30 wat wil gaan eten en ik een kwartier op de ober wacht, een vriendelijke man tegen mij verteld dat het sinds 21:30 al niet meer mogelijk is om iets uit de keuken te bestellen! FOEI!
Dus nemen we een drankje…we gaan om 21:50 weer naar buiten. Hoor ik een wrede snauwende damesstem roepen he wat gaan we doen? dus ik denk dat is niet voor ons, wij doen immers niets verkeerd. Nee komen er een aantal medewerkers naar ons toe gerend om ons op een zeer boze toon te melden dat wij moeten maken dat we wegkomen! en vlot naar binnen moesten gaan! er nog achteraan roepend dat men ook graag vroeg naar huis wenst te gaan. FOEI!
Zeer verontwaardigd dropen we af naar binnen waar we ook weer te horen kregen dat wij toch eens met spoed moesten aan kleden want het is de hoogste tijd. Het was net 22:00. Een drukt van jewelste van mensen die deze ervaring ook hadden, echter iedereen was het oneens met dit verval.
Kom ik bij de kassa om 22:10 geeft de medewerkster mij de bon met het volledige tarief er op. Ik zeggend dat ik reeds vooraf betaald had. Dat doden wij nooit meneer zegt ze. U moet toch echt uw intree netjes betalen! FOEI! Dus ik zeg, nou nee ik heb al betaald!!! Nou bewijs dat maar eens snauwt ze me af. Dus ik haal de bon tevoorschijn en de medewerkster droop af. Ik zeggende, je wilde dat geld toch niet in je eigen zak steken he? JAMMER MISLUKT!
Mensen: 21,75 voor een avond tarief is te duur! zeker als je er maar 3 uur van hebt kunnen “genieten”
Bericht aan de baas: Het is u gelukt!! u hebt reeds vele klanten weggejaagd! En maar klagen dat het zo slecht gaat, nu begrijpt u en de lezers waarom!!!
ELYSIUM? NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!

Nieuwe tuin. Deze moest zeer mooi zijn...
Sauna's waren goed! de tuin moest nog aangelegd worden...

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spookje@zonnet.nl