Klacht: stopzetting!!!

op 25 maart 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

ik heb net het zelfde probleem ik ben ook opgelicht door voordelengids.eu veel belven weinig doen!!
we hebben dit al meermaals willen stopzetten maar dit komt gwn weg niet in orde!!! we kregen een rekening in onze bus van 80€!! daarna een rekening vann 84€ extra kosten omdatw e deze niet betaald hebben van pasje enzo hebben we ook nog niks gezien. wei eisen dat we deze betaling niet moeten betalen en dat dit meteen stopgezet wordt
wij zijn echtel al een maand aan een stuk om contact te krijgen telefonisch nooi iemand bereikbaar. per mail geen reactie…

Stopzetting contract zonder dat we de rek moeten betalen

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

7 jaren geleden - Goedemiddag,Zojuist heb ik uw email doorgestuurd naar onze collega's in Belgie, zij hebben op kantoor alle overeenkomst en ontvangen ook de post. Ik heb hen gevraagd om z.s.m. contact met u op te nemen.Met vriendelijke groet,Voordelengids.eu/Nederland

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 25 juni 2013 om 11:41 geantwoord

Naar aanleiding van de betaling op 31-5-2013 is de klacht op opgelost gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door kellyke