Klacht: Stopzetten opleiding

op 29 april 2020 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Half 2019 ben ik begonnen met de opleiding hbo assistent controller. Toen de eerste module was afgerond werd de tweede module uitgesteld vanwege te weinig inschrijvingen. De tweede module zou volgens de brochure en waar ik mij voor ingeschreven had jaarrekeningen zijn maar later bleek dat jullie dit aangepast hebben naar Bedrijfsadministratie en financiële overzichten. Dit is niet waar ik mij voor ingeschreven had. Er zat niks anders op dan de opleiding stop te zetten.

Vanaf december ben ik al bezig om een gedeelte van mijn studie kosten terug te krijgen. Jullie veranderen halverwege mijn opleiding de modules en dan moet ik al bijna een half jaar op mijn geld wachten.

Dit is toch schandalig, dit is een kleine administratieve afhandeling en ik begrijp daarom ook niet waarom dit zo lang moet duren.

Als ik op korte termijn mijn geld terug heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 19 mei 2020 om 08:57 geantwoord

Geachte mevrouw Eikelenboom,

Bedankt voor uw berichtgeving waarin u uw ervaring deelt te aanzien van de financiële afronding van uw inschrijving. We vinden het vervelend dat de doorlooptijd hiervan onverhoopt langer heeft geduurd. Onze excuses voor deze vertraging. Inmiddels is de stopzetting doorgevoerd en zal onze afdeling debiteuren zorg dragen voor terugbetaling van de studiekosten.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]