Klacht: Stopgezet maar blijven geld afschrijven

op 06 februari 2018 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb voor bijna een jaar geleden de bemiddeling al stopgezet en nu ineens krijg ik een juridische vordering van 221 euro dit is gewoon oplichterij je betaald voor lucht en zijn nergens op te bereiken ik wil daarom ook per direct dat er wat aan gedaan word ik heb een jaat lang niks betaald omdat ik uitgeschreven was gr niek

Ze moeten de oplegging van 221 euro intrekken een jaar geleden al uitgeschreven en nu toch nog 221 euro willen vorderen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 06 februari 2018 om 11:42 geantwoord

Geachte mevrouw Elling,

Zoals wij u vandaag eerder via mail hebben geantwoord:

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving hebben beëindigd. Uw account is nu verwijderd, u kunt geen gebruik meer maken van onze dienstverlening. Wij hebben geen eerdere opzegging van u ontvangen. Wilt u zo vriendelijk zijn en de bevestiging welke u destijds ontvangen heeft naar ons toe te mailen zodat wij dit voor u uit kunnen zoeken ?

Hopende op een spoedige reactie

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Niekbmw320