Klacht: stolk klacht over huurwoningbemiddeling

op 03 oktober 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Vorig jaar werd ik lid….ik schreef me na een paar maanden weer uit
ik toon het steeds aan maar ze blijven nu zelfs via NDA incasso s sturen onrechtmatig….
wat kan ik hier tegen doen want ik heb het echt niet breed en deze lui besodemieteren de boel

dat ze de paar maanden ingeschreven staan al betaald hebben gekregen en dus stoppen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 04 oktober 2016 om 09:02 geantwoord

Geachte mevrouw Stolk,

Op 22 december 2015 heeft u zich via onze site aangemeld voor de gratis nieuwsbrief met woningaanbod. Om meer informatie over de woningen te kunnen zien en/of om te kunnen reageren op het woningaanbod heeft u eveneens op 22 december een betaald abonnement afgesloten. Dit abonnement is nu door ons stopgezet.

Wij hebben van u geen eerdere opzegging ontvangen.

Op 12 april 2016 heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen waarop wij van u geen enkele reactie hebben ontvangen. Hierop is uw dossier op 3 juni 2016 overgedragen aan NDA incasso.

U spreekt ook over Stop de Deurwaarder, hiermee doen wij GEEN zaken. Wij weten dat een andere site die woningen aanbied hiervan gebruik maakt.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door lindastolk