Klacht: stoel locatie reservering niet ten uitvoer gebracht

op 04 april 2013 over Malaysian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

MAS boeking voor vlucht van SYd – KL – AMS – KL – SYD geeft mogelijkheid tot aanwijzing stoel. Keuze voor aisle of gangpad stoel gemaakt ivm lengte van 1.80 m, doorgaande vlucht naar Sydney waar ik graag fit aan kom vanwege mn werk.
MAS on line in check werkt niet goed, stoelkeuze kan niet worden bekeken en niet worden aangepast – indien zou blijken dat dit raam is.
MAS kantoor AMS belt op dringend verzoek terug en laat weten dat ik een raam plaats heb. Vanwege lengte en matige claustrofobie gereserveerde aisle plaats zegt men niet te kunnen aanpassen.
Had ik dit tevoren geweten dat had ik niet met MAS geboekt. Belang van zekerheid over gangpad zitplaats s enorm groot. Nu zie ik als een berg op tegen de vlucht. Moet daags na aankomst werken dus kan niets wijzigen.
MAS wekt verwachtingen en doet beloften die ze niet na komt.

Nu: een gang plaats voor mijn vlucht terug. Lange termijn: Werkend online reserverings systeem of meer klantgerichte medewerkers bij MAS AMS.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Malaysian Airlines

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Malaysian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeJe63