Klacht: Stilzwijgende verlenging van abonnementen

op 20 juni 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een proefabonnement, 2 stuks, met een addertje onder het gras. telefonisch was toegezegd dat hier niets aan vast zat maar naar nu blijkt wordt het abonnement automatisch verlengd als je dat niet tijdig opzegt. Dit terwijl ik al heel duidelijk telefonisch had aangegeven geen automatisch abonnement te willen. Het blijkt dat afdeling verkoop en klantenservice niet goed met elkaar communiceren.
Mooier zou zijn als ze nogmaals bellen met de vraag hoe het bevalt en of je het abonnement wilt continueren. dat zou pas service zijn. Nu zit ik met 2x kosten opgescheept zonder enige coulance of begrip van de klantenservice!

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming in de kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A51