Klacht: stilzwijgend verlengen proef abonnement

op 01 december 2016 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het Rendement heeft telefonische contact met mij (op mijn werk ) gezocht en boden een proefabonnement aan van drie nummers. OP 09-09-16 kreeg ik hier de bevestiging van. Ik zou alleen de verzendkosten moeten betalen. Op 23/11/16 heb ik het proefabonnement opgezegd. daarvan zou ik een bevestiging ontvangen. die heb ik op 28/11/16 ontvangen en toen bleek dat het abonnement verlengt zou worden met 5 maanden tot 1 april 2017.
Ik heb gebeld met de klanten service en aangegeven dat ik dit erg onredelijk vind. Dit is niet op voorhand gecommuniceerd. Ze hadden dit moeten vermelden in de brief en niet alleen een verwijzing naar de algemenen voorwaarden. als ik dit van te voren had geweten had ik ook geen proef abonnement gewild.

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement direct wordt opgezegd. Ik heb aangegeven dat ik geen abonnement wil.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sonja.klis