Klacht: stijltang gekocht met levenslange garantie

op 10 juli 2016 over Cosmo in de categorie Kappers

Een aantal jaren geleden was ik naar de cosmo kapper geweest in Rotterdam aan de coolsingel.
Waar ik in eerste instantie kwam om mn puntjes te laten knippen,toen de medewerkster na afloop mn haar ging stylen vroeg de medewerkster of ik interesse had in de styltang waar ze mijn haar mee had gestyled. .ik twijfelde want hij was nog best prijzig, toen ze zei dat ik levenslange garantie op de tang kreeg ..was ik om.

Anderhalve maand geleden brande het lampje niet meer en werd de tang niet meer warm,de bon heb ik goed bewaard,en besloot nu voor het eerst gebruik te maken van mijn “levenslange” garantie.

Ik werk best veel dus mijn moeder wou voor mij met de tang terug gaan.
De medewerker zei dat ze contact met ons zou opnemen,en vorige week zijn we gebeld dat de tang klaar lag.

Vandaag heeft mn moeder de tang weer opgehaald.

Ik vroeg of het allemaal was gelukt…waarbij mn moeder zei…de medewerkster zei..”deze tang hadden we niet meer op voorraad,en hebben u een andere tang gegeven op deze tang krijgt u nog 2 jaar garantie….”

Dit klopt niet,ik heb de tang gekocht met levenslange garantie..daarom kocht ik de tang..

Het gaat om de Chi stijltang

Ik wil mijn levenslange garantie terug,dat waren de voorwaarden toen ik de Chi tang kocht.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cosmo over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cosmo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door somyy