Klacht: Stichtingderdengelden Mkbusiness

op 12 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Sinds 2 maanden wordt er een bedrag net onder de 50 euro van mijn be taal rekening afgeschreven door Mkbusiness met als omschrijvingen degroteprijzenpot en megaprices. Waar het geld nu precies naar toe gaat is mij niet duidelijk. Het is mogelijk dat wij een keer telefonisch benaderd zijn, maar daar geven wij altijd aan dat geen interesse hebben.

Als de betalingen zijn stop gezet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Bvgerven