Klacht: Steunkniekousen

op 22 september 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Hallo. Wij waren vanmorgen in de overigens prachtige nieuwe winkel van Jan Linders in Sevenum. Ik koop daar al een paar jaar ondersteunende kniekousen van 50 din. Wat schetst mijn verbazing. Mijn kousen hebben ze alleen nog maar in het zwart.Ik heb altijd bruine.Ik zing in een band en moet dus veel staan. En met de Fasion 50 din, kniekousen krijg ik geen dikke enkels.Ik ben een vrouw van 72, en wil graag nog een aantal jaren zingen.Maar niet met zwarte kousen. Kunt u dit probleem voor mij oplossen? Ik zou u er zeer dankbaar voor zijn. Vriendelijke groeten Mia Driessen Sevenum.

Ik zou tevreden zijn als ik gewoon weet mijn bruine Fasion 50 din. Kniekousen kon kopen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 22 september 2017 om 16:24 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met deze klant en is er antwoord op haar vraag gegeven.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Mia Driessen