Klacht: Stampotje

op 21 april 2017 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Geachte de heer mevrouw graag wil ik een klacht indienen over mijn olvarit stampotje ik was mijn kleine aan het voeden en tot mijn verbazing vond ik wat in zijn potje wat daar niet hoort ik dacht eerst een haar pakte het eruit maar het bleek geen haar te zijn ik weet niet wat het wel was voor ons lijkt het op hard draad niet te breken en keihard ik ben hier heel erg van geschrokken voor het zelfde geld was mijn kindje hier in gestikt of had hij ze mondje helemaal kapot gehad hoop dat jullie er op willen letten mvg shanna engberink

Misschien een vergoeding

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Nutricia

Heeft op 17 juli 2017 om 08:45 geantwoord

Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan de verwachtingen voldeed.

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw en deze klacht naar tevredenheid af kunnen handelen.

Bij vragen kan er altijd contact worden opgenomen met gratis telefoonnummer 0800 0226229.

Nutricia voor jou

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Shanna 1990