Klacht: Stage examens niet beoordeelt

op 04 april 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Goedendag,

Voor de opleiding SMD bij het Capabel Onderwijs Groep heb ik een aantal stage examens die ik gedurende mijn stage moet afleggen.

Deze examens moeten door het examen bureau van Capabel beoordeelt worden binnen 3 weken staat in de examenwijzer.
Ik voldoe aan aan alle eisen om mijn diploma in juni aan te vragen, maar doordat het examenbureau mijn stage examens niet beoordeelt zou ik mijn diploma niet kunnen aanvragen.

Wanneer ik telefonisch bel naar Capabel kunnen ze niets voor mij doen en moet ik een e-mail sturen. Nu al 2 mails gestuurd en nog steeds geen reactie.

Tot op heden staat er voor geen enkele examen een cijfer op mijn.capabel.nl,

De examens die ik heb ingeleverd bij mijn lerares zijn:

examen 6,7,9 ingeleverd op 31-01-2017
examen 1 ingeleverd op 14-02-2017
examen 8 ingeleverd op 14-03-2017
examen 4 ingeleverd op 14-03-2017

Ik betaal hartstikke veel geld voor deze opleiding en lever alles op tijd in, het kan toch niet zo zijn dat ik studie vertraging op loop door toedoen van de examencommissie?

Dominique Veenhof
Studentnummer 384449

Ik verlang excuses voor de manier waarop de school mij negeert en ik wil dat mijn examens die ik al reeds ingeleverd heb worden nagekeken en dat Capabel zich voor de resterende examens zich aan de eis van 3 weken gaat houden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 11 april 2017 om 15:45 geantwoord

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 april 2017 om 16:27 geantwoord

De vestigingsmanager heeft mij gebeld en een (schriftlijke) belofte gedaan dat ik mijn cijfers eind vorige week zou hebben. Dit is Capabel wederom niet nagekomen.

Ook zou ik op zeer korte termijn feedback krijgen van mij docent over de resterende examen. 8 dagen later heb ik nog steeds niks ontvangen.

De vestigingsmanager zegt dat mijn docent de examens in de week van 21 maart heeft verstuurd en mij docent zegt dat dit niet klopt en dat ze dit in januari heeft gedaan.

Tja wie zal gelijk hebben?

Wees eerlijk en kom je beloften na. Kun je die niet nakomen communiceer dit dan.... wel zo fijn.

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

3 maanden geleden - Geachte heer Veenhof, Allereerst bieden wij u onze excuses aan dat de cijfers van uw examens nog niet waren vastgesteld en ingevoerd op de datum die wij hebben genoemd in de afhandelingsbrief van de klachtencommissie. Uw cijfers zijn inmiddels wel ingevoerd. Verder heeft u aangegeven dat u tevreden bent met de reactie van de klachtencommissie en dat de vestigingsmanager u ook netjes te woord heeft gestaan. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Dveenhof