Klacht: Spookfactuur

op 17 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Van MKBussenis hebben we per e-mail een rekening van €49,95 ontvangen.dit is ons onbekend en na onderzoek op Google besloten wij u te berichten..wij hebben per mail naar MKB onze bezwaren gestuurd . Tevens een bericht naar Radar gezonden..het is ons onduidelijk waarop ze dit bedrag willen vorderen.. Vandaag kan ik de bank geen opdracht geven deze te blokkeren, maar dit zal maandag plaats vinden.
Mvg, Fam. Zijdel

Tevreden na een succes volle afhandeling..
Eerder heb ik dit al aan u toegezonden, maar abusievelijk het verkeerde niet bestaand e-mail adres gebruikt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van MegaPrices

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Het spijt ons dat u aanleiding heeft om een klacht in te dienen. Wij hebben uw klacht onderzocht en kunnen het volgende meededelen. U kunt ons benaderen op telefoonnummer: 0857325694 ( NL ) of 028083963 ( BE ) zodat we het intern kunnen uitzoeken om te kijken of we het kunnen rechtzetten voor u. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Ria Visser Megaprices

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A Zijdel