Klacht: spook factuur V&VN

op 26 december 2012 over v&vn in de categorie Stichtingen en verenigingen

Ik heb een lidmaatschap afgesloten bij de V&VN ‘’beroepsvereniging voor zorgproffesionals’’ voor de afdeling VOG op de aanmeldingskaart staat dat het volledige lidmaatschap €30 bedraagt. Nu heb ik een spook factuur binnengekregen waarop staat dat ik €86,74 moet betalen. Dit vond ik vreemd en heb verhaal gehaald bij de V&VN. Zij komen nu met het verhaal dat als je lid van een afdeling wil zijn, dat je eerst het basislidmaatschap van de V&VN moet zijn. Op de aanmeldingskaart die ik heb staat nergens die andere €56,74. Hierover heb ik gemaild met mevrouw Anita van Bokhorst, heb 2 keer eendezelfde aanmeldingskaart opgestuurd om duidelijk te maken dat er niks over die €56,74 wordt vermeld. Opnieuw krijg ik de mailtjes van ‘’ Je betaald €30,00 alleen voor de afdeling, het basislidmaatschap is €60,00. De factuur blijft hiervoor open staan.’’ Dit is dus 3keer de prijs die op de folder zelf staat aangegeven en waar ik het niet mee eens ben!

Ik heb al €30 betaald, voor de rest heb ik niet getekend. Heb het abonnement opgezegd.

Alle klachten die gemeld zijn door h oegema