Klacht: Spelen met het vertrouwen van anderen.

op 03 oktober 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Goedemorgen Medium Amanda,
Maandag 2 oktober heb ik een mail van het medium ontvangen waarin werd vermeld dat je mij antwoorden kon geven, ik heb hierop een betaling gedaan van €29,95.
De betaling is gedaan via de bevestigingsknop. Alle gegevens zijn bekend via eerder gestuurde mails.
Wanneer wordt het geld nu eindelijk eens teruggestort op het inmiddels bekende rekeningnummer bij jullie.
Jullie spelen met het vertrouwen van anderen……………
Marina

Geld terug

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 03 oktober 2017 om 17:03 geantwoord

Beste Marina,

In uw bericht geeft u aan dat u een betaling heeft gedaan en dat u het bedrag terug wilt. In u bericht vraagt u \"wanneer het bedrag nu eindelijk wordt teruggestort\". Het verzoek hebben wij nu via klacht.nl voor het eerst ontvangen. U heeft niet eerder een bericht gestuurd via amanda.mediumamanda.nl.

Wij storten het bedrag uiteraard terug op uw rekening als u dit vraagt, binnen 10 werkdagen staat het overgemaakte bedrag op uw rekening.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Support Team Medium Amanda

Alle klachten die gemeld zijn door Marina2171