Klacht: Spam vanaf damagro@hotmail.com

op 08 mei 2017 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Al enige dagen worden er Spam mails gestuurd vanaf dit email adres naar me bedrijfsmail van Studio Webdigi. Ook worden er regelmatig false offerte aanvragen gedaan met ip 81.171.57.64. & 92.110.125.221 Ook word hierin gebruik gemaak van een ander zijn identiteit. Ik zie dit als identiteit fraude waar ik niets mee te maken wenst te hebben. Heb wel de juiste personen hiervan op de hoogte gesteld.

Naast dit alles krijg ik nu ook regelmatig aanvragen van datingsite

Ik zie graag dat hotmail harder optreed tegen nutteloze SPAMMERS die gebruik maken van een hotmail account, Het is jullie taak hier iets aan te doen als mail provider.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht webdigi

2 maanden geleden - Momenteel weer veel spam van deze vriendelijke spammer mogen ontvangen. Ik ben het zo zat dat we de gegevens naar peter r de vries hebben gestuurd die hier wat graag onderzoek naar wil gaan doen. Het laffe is dat hij gebruik maakt van hotmail en een vpn om zijn ID buiten schot te houden niet wetende dat er altijd iets naar je geleid word en het een kwestie van tijd is dat we deze klootviool te pakken gaan krijgen. Momenteel word er een onderzoek gestart naar deze persoon. tevens is er een nieuw ip adres gebruikt om te spammen 196.54.55.32. Ook worden persoonsgegevens gebruikt om vervolgens anders te gallen of te spammen en of je aan te melden bij weet ik veel waar. Het verzoek aan outlook/hotmail. hier wat aan te gaan doen. Dar wij ook aan het uitzoeken zijn of we een van deze partijen aansprakelijk kunnen stellen daar zijn deze accounts niet offline halen of zullen blokkeren. Tevens word het nu ook wel eens tijd dat de overheid zich hier meer over gaat buigen. Het kan toch niet zo zijn dat wat we op straat niet mogen online wel kan. Het is de taak van de overheid hier snel iets aan te gaan doen.

Alle klachten die gemeld zijn door webdigi