Klacht: Spam van Consumind

op 08 mei 2017 over consumind.nl in de categorie Promotiewerkzaamheden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna elke dag ontvang ik mails van Consumind. Ik heb me er niet voor aangemeld en afmelden kan wel maar de mails blijven volgen. Super irritant. Ik wil dat ze er mee stoppen maar op mails reageren ze niet.

Gewenste Oplossing:

Als ze kappen met mails sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar consumind.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door consumind.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat consumind.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

consumind.nl

Heeft op 08 mei 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Laag,

Vervelend te lezen dat u ongewenste e-mails ontvangt, excuses voor het ongemak. De e-mail waar u naar refereert is niet terug te vinden, heeft u deze naar klantenservice@consumind.nl gestuurd?

Uw e-mailadres is bij ons niet bekend in het systeem, mogelijk ontvangt u de e-mails van een partner. Mag ik u vragen om de laatst ontvangen e-mail aan mij door te sturen op klantenservice@consumind.nl, zodat ik dit voor u kan oplossen? Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Consumind.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanderlaag