Klacht: spam ontvangen door/voor consumind

op 30 augustus 2016 over consumind.nl in de categorie Promotiewerkzaamheden

ik ontvang de laatste dagen spam reclame voor het bedrijf consumind. Hoe men aan mijn e-mail adres is gekomen weet ik niet. Ik heb de spam mail doorgestuurd naar dit bedrijf en geen reactie ontvangen.

Consumind beweert dat haar spamrun legitiem is omdat ik mij zou hebben ingeschreven bij yoursavingsvista.com terwijl ik het betreffende bedrijf niet ken.

Gaarne zou ik zien dat Consumind stopt met het gebruik van maillijsten van derden met potientiele klanten die daarvoor GEEN toestemming hebben gegeven.

Daarnaast eis ik dat Consumind zich net als elk ander bedrijf gaat houden aan de Nederlandse wet! Dat gebeurt door het versturen van spamruns absoluut niet!

Ik ben tevreden als Conumind het boetekleed aantrekt en stopt met het versturen van spam!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar consumind.nl over deze klacht.

Bericht van consumind.nl

8 maanden geleden - Geachte heer Swanenburg, Wat vervelend om te horen. Wij hebben de email zojuist ontvangen en zijn actie aan het ondernemen naar de desbetreffende partij die u lastig valt. Ook hebben wij uw gegevens verwijderd uit ons systeem zodat u niet meer benaderd zult worden door ons bedrijf zelf. Mocht u alsnog last ondervinden, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Melanie Mus Consumind

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door consumind.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat consumind.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

consumind.nl

Heeft op 07 november 2016 om 12:53 geantwoord

Geachte heer Swanenburg,

Melanie Mus
Consumind

Alle klachten die gemeld zijn door pls@live.nl