Klacht: Spam mail Mark Jansen

op 06 juli 2012 over SP Casino in de categorie Casino/entertainment

Wij krijgen de laatste tijd veel ongevraagde “mail” via een no-reply mailadres op naam van Mark Jansen met deze inhoud:

Hallo,
Als de manager bij SP Casino heb ik de laatste tijd een groot aantal groot geld winnaars gezien nu meer en meer spelers grote jackpots winnen.
Onze selectie eersteklas Slots zorgen op het moment voor vele groot geld winnaars en ik heb echt een grote stijging in de uitbetalingen gezien.
Ik stuur jou hetzelfde exclusieve aanbod dat ik ook aan vele van onze recente grote winnaars stuurde.
Ik verdriedubbel je eerste storting bij SP Casino!
Dat is een 200% Match Bonus die je kunt gebruiken om te proberen een aantal van onze miljoenen $ jackpots te winnen.
Bezoek SP Casino met gebruik van de onderstaande link en maak gebruik van dit geweldige aanbod. Het is maar 48 uur beschikbaar.

Mark Johnson
Casino Manager

Laat ik duidelijk zijn dat ik deze mail op een zakelijk adres krijg aangeboden en dat er absoluut niet om gevraagd is.

Dit soort lui zouden eigenlijk nergens meer een e-mail adres moeten kunnen aanmaken maar voorlopig ben ik tevreden als ik geen mails meer ontvang van Mark Jansen over SP Casino.

Alle klachten die gemeld zijn door BBeertsen