Klacht: Spaarzegels

op 27 juni 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Ik bestelde regelmatig subs bij de vestiging in Hoofddorp, heerlijk eten, vriendelijk personeel daar niets over aan te merken. Subway in Hoofddorp heeft de actie dat men spaarzegels kan sparen, bij een volle kaart krijgt men een 15 cm sub naar keuze bij een volgend bezoek en bij twee volle kaarten een 30 cm subsandwich naar keuze. Nu ik sinds bijna een maand niet meer in Hoofddorp werkzaam ben bezocht ik afgelopen weekend een Subway restaurant in Den Haag. Daar bestelde ik een 30 cm Club sandwich en wilde hiervoor twee volle spaarkaarten verzilveren.
“Nee, die nemen we niet aan” zegt de jongen achter de balie, “Deze kunt u alleen verzilveren bij onze vestigingen in Noord Holland” Ik was erg verbaasd en probeerde de voorwaarden naderhand op de Subway spaarkaarten te lezen, maar de letters op de spaarkaart zijn zo klein dat deze voorwaarden zelfs met een leesbril niet te lezen zijn. Ik ging ervan uit dat men deze spaarkaarten bij iedere vestiging kon verzilveren…….niet dus! Ik vind dit erg flauw, Subway is niet erg duidelijk over de voorwaarden van deze spaarzegels. Ik ben niet het type die gauw zijn beklag doet, maar dit moest ik wel even kwijt.

Dat de spaarkaarten bij iedere vestiging in Nederland te verzilveren zijn. Ik ga echt niet 47 Km reizen om hiervoor mijn voordeel te halen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht Subway