Klacht: social dinst Haarlem: 2 maanden nog geen uitkering

op 08 april 2013 over Sociale dienst in de categorie klachtmelden

Ik heb nooit uit kering gehad bij sociaal zaken.
Maar door omstandigheid (op 18 maart al eerder van vorige brief uit gelegd) moest ik mij onderneming voor taxi branche stop zetten .
De reden was hoog kosten en stuk gaan
Van mij auto. En op dat moment had ik ook
Hulp gevraagd van sociaal zaken voor ondersteuningen, maar kreeg ik antwoord dat moet ik stopen met onderneming

Van af januari 2013 ik ben gedeeltelijk werk loos en van af 3 maart 2013 vraag ik bijstand uitkering aan. Elke week kreeg ik antwoord van sociaal zaken , dat mijn aanvraag niet Ontvangen via werk.nl terwijl de UWV heeft al mij aanvraag wel ontvangen via werk.nl.en heb ik ook bevestigen email ontvangen van 3 maart tot met 18 maart.

Eindelijk ze kunnen mij wel ontvangen op 25 maart 2013

Ik ben op tijd op 25 maart bij balie met alle bewijs stuken de staat op voorwaarden de moet ik hun laat zien bij zeg had.

Maar toch ze hadden mij weer 2 weken naar huis gestuurd om nog moet ik solliciteren ( terwijl ik ben inschrijven staan bij werk.nl en ben bezige ook om weer kunnen starten met eigen onderneming )

Zonder dat ik een voorschoot ontvangen om van maand maart en april om vaste lasten betalen. En heb ik ook geen andere inkomen
Om mij kosten betalen
Daarom kom ik een bijstand uitkering aan gevraagd…..
en nog heb ik geen uitkering ontvangen

Mvg
Gewenste oplossing

Gewoon uit betaling 3 maand uitkering En medewerker van gemeente moet ,zijn richten en plichten En grens kunnen begrijpen

uitbetalen 3maanden uitkering

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bas1234