Klacht: Snijder is onmenselijk en gaat over lijken

op 25 september 2016 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Sinds juni dit jaar heb ik een aflossingsregeling bij Snijder incasso, deze is €350,- per maand.
Dit vanwege een opgelopen huurachterstand van drie maanden. Het oorspronkelijke bedrag was ongeveer €1200,-, dit is echter door gerechtelijke kosten ruim €2600,- geworden.
Ik ben af en toe werkzaam als kapitein en daardoor soms lange tijd van huis. Daardoor heb ik post van Snijder niet op tijd ontvangen. Ik vond het wel vreemd dat ik de uiteindelijke aanmaning en bevel tot uithuiszetting wél per mail kreeg, die ik overigens dagelijks kan ontvangen. Maar het kantoor had geen verklaring waarom het, toen het bedrag uiteindelijk zo hoog was, wel ineens per mail kon.
Ik heb het kantoor uitgelegd dat ik mail boven post prefereerde vanwege mijn werk.
De betalingsregeling was een feit en de uithuiszetting van de baan.

Nu ongeveer drie weken geleden krijg ik ineens weer een mail over een andere vordering van €400,- die inmiddels ook was opgelopen tot bijna €1600,- door gerechtelijke kosten, nu met dreiging van het binnen dringen van mijn woning om zo beslag te leggen op mijn spullen.
Ook nu weer geen post maar wel de uiteindelijke mail.
Ik heb aangegeven dat ik op de dag van beslaglegging niet thuis kon zijn ivm met mijn werk.
Het antwoord van het kantoor was dat ik beslaglegging alléén kon voorkomen door met een aflossingsvoorstel te komen.
Aangezien ik al €350,- p/m betaal is het voor mij onmogelijk om meer dan €50,- te betalen.
Hier gingen ze niet mee akkoord en zij vroegen minstens €250,- per maand, en dit dus bovenop de al lopende €350,- die ik al betaal! Wat dus een bedrag van €600,- p/m zou betekenen.
Ik kom daardoor vér onder de beslagvrije voet uit en het zou betekenen dat ik mijn vaste lasten als huur, gas-water en licht ed niet meer zou kunnen betalen.
Het kantoor kon mij alleen melden dat er dan beslag gelegd zou worden met behulp van politie en een slotenmaker, wat nog eens €350,- extra gaat kosten aangezien ik dan niet aan wal ben.
Ze zijn op geen enkele manier bereidt om mee te denken en of mee te zoeken naar een oplossing, en dat terwijl ze pretenderen ‘de menselijke’ kant van het verhaal te respecteren!
Want nu heb ik dus én geen geld meer om van te leven, wordt mijn huis leeg gehaald en sta ik eind van de maand met mijn dochtertje van 4 op straat!
Walgelijke praktijken houdt dit onmenselijke incassoburo er op na, ik hoop dat ze ooit zelf eens in deze positie terecht komen!
Ze hebben mij in ieder geval radeloos gemaakt!!

Wanneer Snijder met een oplossing komt die menselijk een reeël is!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Amazon69