Klacht: Snelkassa

op 13 april 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik wil u er op wijzen dat je bij de snelkassa in Velden volledig afhankelijk bent van de willekeur van de kassiere. Ik moet altijd bij deze kassa zijn omdat shag te kopen en ben al eens weggestuurd omdat de rest van mijn boodschappen (minder dan 10 artikelen) in een winkelwagentje zaten. Dat is niet erg omdat zo de regels zijn. Voortaan haal ik mijn shag bij de snelkassa en ga met de rest naar een andere kassa. Ik heb herhaaldelijk meegemaakt dat mensen met meer dan 10 artikelen (onlangs iemand met 45 artikelen) toch worden geholpen. Ik heb de kassieres er op aangesproken, maar er verandert niets en ik haal de wekelijkse boodschappen nu bij AH en alleen shag en dingen die ik snel nodig heb bij Jan Linders, maar het komt nog steeds voor dat ik met een of twee artikelen sta te wachten op iemand met meer dan 10 artikelen bij de zogenaamde snelkassa.

Als de regels voor de snelkassa door iedereen nageleefd worden. Maximaal 10 artikelen en geen winkelwagentjes. En als klanten die hier niet aan voldoen naar een andere kassa worden verwezen, of van snelkassa een reguliere kassa maken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 02 mei 2017 om 16:19 geantwoord

Inmiddels is er met de klant contact geweest en is het een en ander opgehelderd.
Dankzij deze reactie is Jan Linders in staat zich verder te verbeteren. Merkt u dat er in de toekomst opnieuw iets niet in orde is? Dan horen wij dit graag.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door C.G.F. Jacobs