Klacht: Snelheidscontrole A27 Nieuwegein in noordelijke richting

op 06 oktober 2016 over Politie in de categorie

Wat mij betreft heeft deze flits-eenheid de prijs voor de meest onzinnige flits-locatie/tijdstip allertijden gewonnen. Niet alleen haalde ze flitseenheid nog geen 2 jaar geleden landelijk nieuws vanwege het veroorzaken van 1 van de langste files ooit, ook van de belofte om daar niet in de spits te flitsen komt niets terecht. Vandaag stonden ALLE snelwegen rond Utrecht vast en heb ik over mijn woon-werk verkeer meer dan 2 uur gedaan. (normaal 35 minuten). En ja hoor op de plaats waar je in de spits uberhaupt al niet boven de 80km.h uur komt staat opnieuw de pispaal van het korps economische schade te vergroten. Je moet wel heel geliefd zijn bij je collega’s als bij zo’n spits daar mag blijven staan. Gefeliciteerd!

Beetje de grijze hersencellen gebruiken in plaats van zoveel geld zo stompzinnig verkwisten, Het is het niveau van Banana-split....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Oostdam