Klacht: Smeulende Pods

op 28 januari 2014 over Ariel in de categorie Schoonmaakproducten

Geachte heer/mevrouw,
Al meer dan 25 jaar ben ik trouwe gebruiker van Ariel. Uiteraard tot volle tevredenheid anders deed ik het niet zo lang. Tot gisteren. Ik heb mijn matrasovertrek uitgewassen met de Ariel Pod. Daarna heb ik het in de wasdroger gedaan. Toen ik het naderhand uit de droger haalde, constateerde ik tot mijn grote schrik een ware schroeivlek in het overtrek. Ook zaten er allemaal bruine vlekken in. Overal zaten blauwe kringen van de niet opgeloste Pod. Ik schrok me dood en was blij dat het overdag was. Had zomaar kunnen gaan branden. Het plastic van de Pod was gedeeltelijk weggesmeuld en plakte nog aan het overtrek.
Ik verwacht dat het aan de binnenkant van het overtrek gezeten heeft. Ik heb dit niet gezien na het wassen.
Ik heb nog niet vaak met een Pod gewassen, maar zal het in de toekomst ook zeker niet meer doen. Mijn matrasovertrek is nu helemaal naar de knoppen. Aangezien ik het bed met matras verkocht had, ging die koop nu niet meer door.

Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij tegemoet zou komen in de gemiste verkoop van het bed MET matras.
Ik heb uren geprobeerd de blauwe vlekken te verwijderen, maar helaas ging de koper niet akkoord.
In de toekomst zal ik alleen nog maar gebruik maken van Ariel vloeibaar en poeder. De pods heb ik inmiddels weggegooid. is mij te gevaarlijk.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ariel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ariel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ollie123