Klacht: Slordig bezorgwerk Apeldoorn

op 29 maart 2013 over Interlanden in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben hier in onze wijk een bezorger die continue folders verliest uit zijn tassen en er ook niet op reageerd wanneer we hem hierop wijzen. Verder hangen de folders ook nog altijd half uit de brievenbus, ook met regen en sneeuw, en aangezien ze niet gesealed zijn krijg je dan dus natte papieren binnen.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als de bezorger gewoon het werk doet waarvoor hij betaald word, wat dus inhoud dat hij de folders door de brievenbus heen duwt en niet zo slordig is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Interlanden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Interlanden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roguie