Klacht: slechts deel van de bestelling ontvangen

op 12 mei 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 9 mei bestelde ik 4 bedrukte schorten, die de dag erna zouden geleverd worden. Uiteindelijk werd het woensdagavond, maar het was maar 1 exemplaar.
Er wordt niet gereageerd op mail, de telefoon wordt niet opgenomen, men kan geen bericht achterlaten, want de mailbox is vol.

Gewenste Oplossing:

als ik tijdig (morgen 13 mei) de overige 3 schorten in mijn bezit heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liesbetv