Klacht: slechte zitplaats

op 21 april 2017 over Ziggodome in de categorie Feest/Festival/Evenement

Gisteren naar Cirque du Soleil geweest. Ben ik vaker geweest. Ik wilde goede plaatsen. Zat in vak D rij 6 een premiumplek volgens Ziggodome en het prijskaartje. Als er muzikanten optreden een prima plek maar voor Cirque du Soleil een B plek. Alleen de acts waren zichtbaar. Bij Cirque wordt constant het hele podium gebruikt en is er altijd heel veel te zien op het podium. Veel gebeurd er op de vloer (kruipend, sluipend, verdwijnend, te voorschijn springend etc) Dat deel is een belangrijk deel van de beleving van Cirque. Dit kon ik absoluut niet zien. Toen ik gisteren naar huis ging was ik erg teleurgesteld met maar een halve voorstelling voor absoluut de volle prijs. Om mij heen waren veel mensen aan het mopperen.

Goed antwoord, misschien deel restitutie
Tips: Rekening houden met de soort voorstelling als je kaartjes verkoopt. Dus niet dezelfde klasse aanhouden als er een heel ander soort voorstelling is.
Stoelen van rij 1 t/m 6 versprongen plaatsen en niet recht achter elkaar.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggodome

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggodome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Harinck