Klacht: Slechte topografische kennis van de nieuwsredactie

op 07 mei 2016 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Ik zou u willen vragen om uw nieuwsredactie een basis opleiding topografie te geven. Ondanks uw pogingen, is Gelderland nog steeds Gelderland en niet Holland! Het zou u sieren als u beseft dat er meer Nederlanders dan Hollanders zijn! En Nederland is echt vele malen groter dan Holland, hoe graag u dat ook anders zou willen! Leert u alstublieft het verschil tussen Nederland en Holland! Ook de naam van vele programma’s zijn een aanfluiting, omdat bij u alles Holland is! Ik weet niet hoeveel jaren de opleiding van uw personeel is geweest, maar er hebben er duidelijk veel zitten slapen op school!

Ik ben tevreden als eindelijk de juiste naam van ons land wordt gebruikt door u en uw collega's. Het is een constante belediging van andere Nederlanders dat u alles als Hollands kwalificeert!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel van den Berg
x