Klacht: slechte telefonische bereikbaarheid

op 19 september 2016 over IND in de categorie

Geachte heer/mevrouw

Als medewerker backoffice van de afdeling Burgerzaken heb ik vanmorgen (19 september) geprobeerd contact te krijgen met de IND via telefoonnummer 088-0430480 (keuze 3).
De 1e keer werd na 6 minuten wachten de verbindijn verbroken, de 2e keer kreeg ik na 11 minuten wachten een medewerkster aan de telefoon, maar toen ze iets wilde gaan navragen werd wederom de verbinding verbroken.
Poging 3: Wederom 13 minuten gewacht zonder iemand aan de lijn te krijgen. Heb zelf de verbinding verbroken omdat mijn geduld op was.

U begrijpt dit is zeer vervelend en nu druk ik het zacht uit omdat het bandje wat door jullie is ingesproken mij doet geloven: al onze medewerkers zijn bezet, de wachttijd is minder dan 1 minuut!!!!

Ik ben tevreden als ik zo spoedig mogelijk maar in ieder geval binnen een paar minuten (max 5) een medewerker aan de telefoon krijg!
En dat ik de juiste informatie krijg!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IND

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IND nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josine Kusters