Klacht: Slechte service Fossil Hudson Bay Den Bosch

op 04 januari 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 maand wachten op reparatie van een armband wat slechts 1 maand oud was ! wordt er niet niet gereageerd op de mail. Nadat ik zelf toen maar zelf ben gaan bellen met de servicelijn van Hudsons Bay . Uiteindelijk wordt besloten dat ik een nieuwe krijg. Moet hem wel zelf ophalen in Den Bosch. Dit kost mij tijd, benzine en parkeergeld. Er wordt ontkend dat de mail verstuurd is en gesuggereerd dat ik blij moet zijn met de service. Als ik niet had gebeld….

Gewenste Oplossing:

Opsturen armband of vergoeding kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

7 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend om te horen. Het wordt mij niet helemaal duidelijk waar u naartoe gemaild heeft. Wanneer u met de customerservice van Fossil mailt ontvangt u eigenlijk altijd binnen 24 uur bericht van ons. Ik zie dat de armband door Hudson Bay Den Bosch is ingestuurd omdat u deze daar heeft gebracht. Dan is het inderdaad ook zo dat de nieuwe armband ook daar weer naar toegestuurd wordt na omruiling. Het spijt me dat dit vooraf niet duidelijk was. Hopelijk heeft u de armband snel weer in uw bezit. Met vriendelijke groet, Inger - Customer Service Fossil Group

Reactie van de melder van de klacht C.Schellinger

7 maanden geleden - Hallo, Armband opgehaald en na korte tijd is de sluiting weer kapot. Waardeloos. Groetjes C.Schellinger

Alle klachten die gemeld zijn door C.Schellinger