Klacht: Slechte service etc.

op 22 mei 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

We kwamen de kfc binnen, het oogde al meteen erg druk. We kozen een van de 4 rijen om te wachten. Na ongeveer 20 minuten liep het meisje dat bij onze rij aan het helpen was weg. Na ongeveer 10 minuten vroeg een van de andere helpende meiden of we ergens anders konden aansluiten want aan die kassa werd niemand meer geholpen. Waar wij en de klanten voor ons natuurlijk verbaasd van opkeken. De klanten voor ons vroegen dan ook naar de baas. De assistemt manager zei dat die kassa niet in gebruik was en we dus toch naar een andere rij moesten. Na een diepe zucht van de manager werd de kassa toch weer geopend. Toen we aan de beurt kwamen werden we snel geholpen, echter klopte het aantal sausjes niet, we hadden medium ipv grote friet gekregen, geen ijs in het drinken, geen doekjes en geen rietje.
Toen we klaar waren met het eten wilde we alles opruimen, echter was de prullenbak bomvol, daardoor stonden volle dienbladen op de tafels.

Hier is duidelijk te kort aan personeel of gebrek aan management

Het betreft vestiging venlo.

Mvg

Er kunnen altijd problemen voorkomen, netjes afhandelen vind ik dan wel belangrijk. Ook zou het fijn zijn als je krijgt wat je besteld hebt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anieksimons