Klacht: Slechte service en waardeloze reparaties

op 03 september 2018 over Euromaster in de categorie Garagebedrijven

2 banden voor laten monteren bij Euromaster Roosendaal, na montage trillen in het stuur, terug geweest en opnieuw gebalanceerd, zat 10 gram onbalans in, ook de achterbanden laten vernieuwen op zaterdag, zondag staat rechts achter plat. Maandag wiel afgegeven en ’s avonds opgehaald, niets te vinden hoor meneer, ze zullen wel een geintje met u uitgehaald hebben. Thuis zelf mijn wiel er terug onder gezet, zag dat het wiel beschadigt was en er een bult op de zijwang van de band stond. Dinsdag naar het werk, band half leeg. Nieuwe band besteld en vrijdags terug voor montage. 1 uur bezig geweest en kon de band gewoon afrekenen,nee meneer garantie kunnen we niet zomaar doen, dat moet via het hoofd kantoor aangevraagd worden, gaat wel een aantal weken overheen, terwijl ik 100% zeker weet dat de band die eraf gekomen is beschadigt is met montage.Die ik overigens niet te zien kreeg, en overal geheimzinnig over gedaan werd.
Zaterdag controle of de band nog hard stond, zie ik dat er 1 moer niet helemaal op zit. Nou meneer de pruts monteur heeft de moer er scheef opgedraaid, de schroefdraad is er gewoon vanaf. Kost me een nieuwe wielnaaf en slotboutenset. Meteen de andere 3 wielen er ook maar afgehaald voor controle, blijt dat er 1 centreerring mist en 1 beschadigt is. Email gestuurd naar het filiaal en het hoofdkantoor. Firma euromaster geeft niet thuis, reageren gewoon niet. Maar ik maak wel dik 137 euro kosten die niet vergoed worden. En mag het zelf oplossen Ik heb nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.
Ze steken gewoon hun hoofd in het zand en nemen nog niet eens de moeite om het op te lossen.
Mijn auto zal daar nooit nog 1 wiel binnen zetten.

Dat de extra gemaakte kosten vergoed worden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Euromaster over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door wilbertmat