Klacht: Slechte service en niet in behandeling genomen klacht n.a.v. avondje uit

op 11 januari 2014 over Restaurant Cityspiesz in de categorie klachtmelden

op donderdag 26 december jl.,(2de kerstavond) hebben ik en mijn zeer goede vriendin besloten om een avondje gaan borrelen en eten bij Restaurant Cityspiesz in Echt.
Vanaf de buitenkant zie het er goed en verzorgd uit.

We hebben plaatsgenomen aan een tafel aan het raam en we bestelden iets te drinken. Dit ging nog goed. Als ik daarna vraag naar een simpel kaasplankje hebben ze deze niet. Ze hebben dit niet in huis en ze willen het ook niet maken op een bord met simpele kaas-blokjes. Dit is waarschijnlijk al een fenomeen dat niet bekend is bij Restaurant Cityspiesz.

In het restaurant was het op zich niet heel druk, qua hoeveelheid mensen. Wél was er een gezin met 2 kinderen. Natuurlijk geen probleem, maar wel als deze kinderen continu rondrennen in het restaurant en het vele schreeuwen en behoorlijk hard praten, kon ik mijn gezelschap niet eens horen, terwijl ze recht tegen over me zat.

Niemand van het restaurant vraagt aan de familie of ze hun kinderen een beetje in de buurt willen houden en vragen het volume te matigen, zodat andere gasten, waaronder wij, gewoon ongehinderd kunnen eten en drinken. Blijkbaar vindt restaurant Cityspiesz dit niet zo belangrijk en moeten gasten dat maar onderling regelen. Hellend vlak!

Aangezien het 2e kerstdag was, zagen we er natuurlijk op ons best uit, ook de goede vriendin. Als zij opstaat om naar de w.c. te gaan, wordt ze erg raar aangekeken in de rug, door een medewerker van het restaurant. Alleen weet deze medewerker niet dat ik dat namelijk wel zag. Ze zat haar gewoon belachelijk te maken d.m.v. een minachtende blik. Jammer voor haar dat ik dit zag. Maar dit geeft dan ook weer aan dat klantvriendelijkheid, niet zo hoog in het vaandel staat van restaurant Cityspiesz.

Wij zijn uit onvrede vertrokken uit het restaurant.

Klachtbehandeling:
Dezelfde avond stuur ik nog een klacht naar hun toe via de e-mail. Ik leg daarin uit dat, zoals het er hier aan toe ging, geen 2e gezellige kerstavond moet zijn. Enige tijd later heb ik nooit een bevestiging gekregen van mijn klacht en heb ik ook géén reactie ontvangen.

Als ik vervolgens bel met het restaurant om na te gaan of er nog iets gedaan wordt met mijn klacht, antwoordden zij koeltjes: ” ik kan u geen inhoudelijke reactie geven, ik zal dit doorgeven aan de directie”. Dit geeft blijk dat de directie zich geen mogelijkheid ziet om te reageren op mijn klacht en mij daar op een fatsoenlijke manier te woord wil staan.

Mijn klacht is tot op heden niet behandeld door de directeur-eigenaar, M. Simons. Ook heb ik geen bevestiging gekregen van ontvangst door M. Simons. Bij telefonisch contact zijn ze kortaf, onaardig en niet bereid om enig blijk te geven van begrip.

- Dat het restaurant mij een mail toestuurt waarin ze uitleggen waarom het nodig is dat er zoveel geluid is door een paar kinderen en daar niets van gezegd wordt (op een passende manier).

- Waarom de medewerker denkt zomaar een klant op deze manier aan te kijken en dit op een stiekeme en listige manier te doen.

S. Simons en M. Simons hebben de leiding en kunnen mij dan ook voorzien van een vriendelijke uitleg waarom bovenstaande gebeurd is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Restaurant Cityspiesz

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Restaurant Cityspiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Korterink