Klacht: Slechte service en communicatie

Mennodeg op 19 november 2017 over De Tapijtmeester Jongebreur in de categorie Vloerbedekking

Eind juli hebben we vloerbedekking en zeil besteld bij de woonmeester in Maassluis. Ongeveer twee maanden later zouden ze dit komen leggen. Na een halve dag gewacht te hebben werden we gebeld dat de legger ziek was en ze een nieuwe afspraak zouden maken. Daarna is de vloerbedekking gelegd en uiteindelijk ook het zeil in de keuken. In de keuken zit een kruipluik. Wij hadden afgesproken dat de hier netjes een rand om zouden maken zodat we altijd in het luik konden. Dit was ook vermeld op de rekening. Afwerk profiel en een mat op maat. Tot onze schrik was dit niet gebeurd. Hebben een medewerker op bezoek gehad en deze vertelde dat ze zelf vonden dat dit niet mooi was en hebben ook besloten om dit niet zo te doen. Ook zouden ze de ondervloer in de keuken bedekken met een ondertapijt omdat er schroeven door het zeil waren gekomen. En ze zouden het zeil lijmen. Dit alles was niet gebeurd. Tevens was het zeil te groot afgesneden. Dit zou volgens de medewerker allemaal in orde komen. We hebben diverse afspraken gemaakt maar kwam niemand opdraven. Inmiddels kregen we op 17-10-2017 wel de rekening inclusief het afwerk profiel en op maar gemaakte mat. op zaterdag ben ik naar de winkel gegaan en heb daar mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. De medewerker in de winkel verzekerde mij dat het de week erop allemaal in orde gemaakt zou worden. Donderdag weer een dag vrij gehouden. Er kwam een medewerker van de Woonmeester binnen en deze vroeg wat hij moest doen. Wij vertelden hem het probleem en deze man vertelde ons dat hij hier niets van af wist en ook geen spullen bij zich had. Tevens vertelde hij ons ook nog dat de overgang strip van het zeil naar de vloerbedekking niet goed was. Maar weer langs de winkel. Het enige wat ik te horen kreeg was dat het wederom in orde zou komen. Ik heb netjes gevraagd alleen contact op te nemen met mij. De maandag erop werd ik gebeld door de eigenaar van de woonmeester. Ik heb haar vriendelijk verzocht om ons tegemoet te komen met een korting op de rekening en ervoor te zorgen dat alles zou worden opgelost. Ze zou dit intern overleggen en mij terug bellen. Niet gebeurd . Kregen een mail dat ze de spullen zouden bestellen en dan contact op zouden nemen. Vandaag werden wij met een mail verzocht dat we nog steeds geen contact hadden opgenomen en of we twee datum wilden sturen om alles op te lossen.

Na aales wat we tot nu toe hebben meegemaakt met dit bedrijf hebben we nog steeds geen excuses gehad en is alles nog niet opgelost. We zijn inmiddels bijna VIER maanden verder.

Welgemeende excuses en een korting op de rekening voor alle ellende en dagen dat we ervoor niets hebben gewacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mennodeg