Klacht: Slechte service bij Film1

op 10 juli 2019 over Film1 in de categorie Digitale TV

Ik heb nu een jaar een abonnement op Film1 wat maandelijks automatisch wordt verlengd. Elke maand krijg ik een factuur waarin staat dat mijn abonnement maandelijks wordt verlengd. Zo ook einde juni (in de factuur staat verlengdatum 28-06-2019). Ik heb geen mail van Film1 gehad waarin staat dat mijn abonnement wordt stopgezet en wat de eventuele reden hiervan is. Einde juni wil ik weer een film bekijken op Film1 en wat blijkt, mijn abonnement is eenzijdig door Film1 opgezegd. Zonder opgaaf van reden, zonder waarschuwing, zonder reden. Aangezien het weekend was, heb ik de maandag erop een half uur met Film1 aan de telefoon gehangen ….uiteindelijk na een half uur kwamen ze met de reden dat de samenwerking met Sony was beëindigd. Andere mensen met een automatische verlenging konden tot en met augustus kijken, waarom dat bij mij nu al was stopgezet dat kon ze mij niet vertellen en ik had ook geen mail hierover gehad, ja, mevrouw er zijn wel mails hierover verstuurd, maar of u die heeft gehad ? Dat wist ze ook niet. De factuur die ik kon overleggen waarin staat dat mijn abonnement van Film1 automatisch zal worden verlengd op 28-06-’19, ja dat was wel bewijs dat er iets was fout gegaan. Ze zou mijn klachtvraag neerleggen bij de financiële afdeling en ik zou binnen een paar dagen antwoord krijgen. Ze vertrouwde erop dat het goed zou worden afgehandeld !? Ik heb er zelf nog een mail achteraan gestuurd met de bewijzen dat ik alleen een factuur had ontvangen waarin staat dat mijn abonnement gewoon wordt verlengd en wanneer. Ook heb ik uitgelegd dat ik geen mail heb heb ontvangen waarin is uitgelegd dat mijn abonnement zal worden stopgezet en wanneer. Uiteindelijk krijg ik na 9 dagen !!!! een keer een antwoord van de klantenservice met een standaard en onpersoonlijk antwoord: U heeft een mail ontvangen van de beëindiging van de samenwerking met Sony. Er is verder niet gekeken naar mijn persoonlijke situatie, of naar de toegestuurde factuur welke bewijst dat het van hun kant is fout gegaan. Er wordt geen oplossing gegeven, geen excuus, helemaal niets ! Wat een ongelooflijke slechte service geeft dit bedrijf ! Voor mij een reden om nooit meer een abonnement te nemen op Film1.

Dit is een principe kwestie, dat moge duidelijk zijn. Ik wil graag een excuus en een persoonlijk antwoord ontvangen. Aangezien ik 1 jaar een automatisch doorlopend abonnement heb gehad en andere mensen in mijn situatie tot en met einde augustus kunnen kijken, wil ik uiteraard die zelfde service ontvangen !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Film1

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Film1 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cecile1