Klacht: Slechte service

op 23 juli 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Beste KFC,

Ik ben gisteren naar KFC retailpark in Roermond geweest, rond 18:00 hadden wij een onze bedtellingen gemaakt 4x 3 piece box. De eeste blunder was met de kassier, we moesten 15 min wachten totdat de bestellingen klaar waren. Van 15 min werd het 30 min, toen kwam het eerste menu uiteindelijk aan tafel , friet was bruin en koud het was gewoon oud friet. De kipstukken waren ook niet vers, drinken waren laue tot warm. Daarna gingen wij melden waar onze 3 andere menu’s blijven .. tot verbazing niemand wist iets van onze bestelling af, in totaal waren we dik 60 min aan het wachten. Wij hadden graag onze geld terug wegens ontevredenheid. kon blijkbaar niet en tot ramp van alles moesten wij nog 20 euro extra betalen. Als troost hadden wij een ijsje gekregen, maar onze eetlust was al weg. Ipv een leuk stapje met het gezin was het stress en teleurstelling.
Ik hoop dat andere klanten dit niet meemaken wat wij hebben meegemaakt.

Mvg

Mevr. Henriquez S

Ik wens beter behandeld te worden als klant.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henriquez