Klacht: slechte service

op 11 augustus 2017 over RRS in de categorie Loodgieters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een ontstopping door RRS de volgenden dag weer verstopping op dezelfde plek. RRS komt terug en verleent geen garantie. Weer een factuur ontvangen. Deze hebben wij niet betaald.
Klacht twee.
Wij hebben een zakelijk contract. Na melding verstopping tot twee keer gebeld na de afspraak dat ze het niet gaat redden en uiteindelijk moest ik twee dagen wachten.

Gewenste Oplossing:

Niet meer. Wij hebben inmiddels een ander bedrijf in de hand genomen en hopen dat zij ons wel serieus nemen. RRS is voor ons verleden tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RRS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RRS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aerwinkel