Klacht: Slechte serie krullers

op 23 juli 2017 over Carmen in de categorie Beauty & Wellness

In één jaar tijd twee keer een nieuwe set krullers gekocht!
Na zes maanden is de set stuk en warmt niet meer op! Dit zijn de sets die na de paarse en gele sets kwamen.
Alle sets van daarvoor waren TOP maar deze serie is echt zeer slecht!
Dit merk zal ik nooit meer aanschaffen…………
De fabrikant moet al zeker op de hoogte zijn omdat ik vast niet de enige ben die dit probleem heeft, dat zou wel heel toevallig zijn……

Ik wil zo'n zelfde set niet meer, juist omdat ze zo snel stuk gaan.
Oplossing is het bedrag retour.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carmen over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Carmen in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carmen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carmen

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:33 geantwoord

Op 31/0717 een mail gestuurd met een oplossing, geen reactie ontvangen.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- ---- -- -- -- --

Heeft op 04 augustus 2017 om 17:35 geantwoord

Dat betekent dat ik de set moet opsturen naar de webwinkel waar ik hem kocht om mijn retour te krijgen. De eerste set heb ik zelfs weggegooid.......dom natuurlijk maar ik dacht het zal wel een foutje zijn. Deze kwam van de MediaMarkt en ik had de bon niet bewaard.
De tweede set via een webwinkel, heb ik wel de aankopbon van. Ik zal nadenken over het opsturen naar Carmen.
Wellicht toch een puntje naar Carmen om deze sets te controleren want twee sets in een jaar die het niet meer doen kan geen toeval zijn, lijkt mij.

Bericht van Carmen

7 dagen geleden - Beste mevrouw Stolk, De garantie loopt altijd via de winkel waar het artikel gekocht is, dat is bij de wet zo geregeld. Indien u contact opneemt met de webshop, zullen zij u vertellen waar u de defecte krulset heen kunt sturen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Carmen

Alle klachten die gemeld zijn door Carmen321