Klacht: Slechte Rijstructeur

op 12 juli 2019 over Verkeersschool Richard in de categorie Rijscholen

Hij zegt dat hij is een goede instructeur maar hij is helemaal NIET want:
-Tippen hij altijd tijden de rijles (behalve op de eerste proefles).
– Er zijn geen coaching. Ik heb met hem 2 keer examen gedaan een al gezaagd. Op mijn resultaat rapport, mijn rijvaardigheid gaat achter uit. Op de eerste examen hoorde ik na controle. Hij heeft het helemaal geen coaching tijden mijn rijden. Ik heb ooit 3 keer door rode gereden want hij geef geen coaching maar alleen zijn telefoon tippen.
-Geen coaching op snelweg om invoegen of uitvoegen.
-Geen coaching op druk verkeer en hoe de baan wisselen op de druk verkeer.
-Geen coaching hoe te goed kijken. De tweede keer heb ik nog mijn kijk bedrag niet beter geworden want hij kijk alleen op zijn telefoon en tippen.
-Geen coaching hoe correctie op file parkeren (mijn taal is niet super goed)
-Verplaats de les vaak.
-Hij geef bijna nooit examen routes tijden de les. Ik heb 11 keer gewacht op hij om de eten te halen, 3 keer op taken, 1 keer banden pompoen, 1 keer het eten naar zijn vrouw brengen, eten halen bij iemand, spullen voor iemand laten… Bijna elke rijles heeft hij wat doen of ik moet hem naar iets brengen.
-Als jij wat fout gemaakt, zeg hij warrom maakt jij zo stoooom fout? Het is een slecht en respectloos manier.
-Spreek slechte Engels. Asian specially stay away from this rijschool.

Geen punt!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verkeersschool Richard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HueChan