Klacht: Slechte regeling Tandartsverzekering en communicatie.

op 10 mei 2017 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Ik heb een Basis tandverzekering.
Een paar weken geleden een rekening gedeclareerd met bovenop de scan een betalingsbewijs.
Deels zou vergoed worden. Toen direct bij de tandarts betaalt. Via zilverenkruis chat contact, vrij korte antwoorden en langere pauzes tussen de antwoorden. Erg ontevreden met dit probleem. Onzin van de 3 dagen reactietijd na de declaratie policy. Nooit een reactie gehad. Erg ontevreden.
Geen reactie gehad op de declarering en een slome reactie tijd bij de chat van Zilverekruis zelf met een van de medewerkers. Erg veel gedoe om geld terug te krijgen boven op het bedrag wat maandelijks netjes betaalt word aan zilveren kruis.

Als er duidelijke communicatie is tussen de klant, tandarts en de zorgverzekeraar. Er geen dubbele betalingen (van mij en de verzekeraar) plaats vinden. De verzekeraar goed te bereiken is en met een snelle en duidelijke oplossing komt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AmberPot