Klacht: Slechte planning bij invoer nieuwe app

op 08 april 2013 over Robeco in de categorie Online Beleggen

Hieronder de reacties die ik van Robeco ontving over de niet werkende download voor de app update. Maanden wordt aangekonigd dat er een nieuwe site komt, dit lijkt toch sterk op een slechte planning en afstemming met de android en apple winkels.
Goedemiddag,
In verband met de recente overgang naar de nieuwe
website werkt de huidige app niet meer. De nieuwe
versie van de ‘Mijn Robeco’ app zit op dit moment nog
in de goedkeuringsprocedure van Apple. Naar verwachting
komt de Android versie eind deze week beschikbaar, de iOS
(Apple) versie eind volgende week.
**en later na een reactie van mij richting Robeco**
Helaas kan je niets naar de app downloaders mailen, dat is afgeschermd.Enige wat kan is bij de recensie een waarschuwing plaatsen wat we hebben gedaan. Verder kunnen we alleen hopen dat Apple de app snel vrijgeeft.
Robeco

Dat het wel werkt en, dat er op de website of op een andere manier open over gecommuniceerd wordt, excuses aanbieden aan klanten.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Robeco

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Robeco over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Robeco in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Robeco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Robeco

Heeft op 09 april 2013 om 10:06 geantwoord

Zoals aan u is doorgegeven is de app al aangeboden aan Apple en wacht daar op goedkeuring. Helaas hebben wij daar geen invloed op, we hebben hem iig ruim van te voren aangeboden, juist om dit te voorkomen. Het is lastig om alle app gebruikers te bereiken omdat je geen email naar de gebruikers kunt sturen, dit wordt niet toegestaan door Apple. Ook kan je helaas geen geen waarschuwing in de appstore zetten.
Ons excuus dat het wat langer duurt.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Robeco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Oc