Mijn Klacht:
Ik heb deelgenomen aan Toppers in Concert en heb vanaf 20.00 uur in de rij gestaan. Pas om 21.20 uur kon ik naar binnen, na veel gedoe en een bijna vechtpartij vlak achter mij. De hitte en het onweer maakten de situatie nog onaangenamer. Dit is echt niet goed geregeld.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling van mijn kaartjes of kaartjes voor volgend jaar.

