Klacht: Slechte nazorg

op 12 augustus 2017 over Klusbedrijf Aarden in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klusbedrijf Aarden heeft destijds mijn badkamer geïnstalleerd en ik was er zeer tevreden over. Toen ik onlangs een nieuwe slaapkamer kocht en mijn grote linnenkast van de muur werd weggehaald bleek echter dat ze finaal door de muur hadden heen geboord op zeven plaatsen. Ik heb dat diverse malen gemeld bij dhr Aarden, per e-mail, whatsapp, gewone brief, maar hij reageert nergens op, terwijl ik niet eens om een schadevergoeding of zo heb gevraagd. Ook moet en systeemplaat in het plafond worden vervangen en ik heb dhr Aarden gevraagd waar ik die plaat met dat specifieke motief kan kopen. Ook daar reageert hij niet op. Tenslotte wil ik mijn spotjes laten vervangen door spotjes die je open kan maken, omdat ze nogal eens kapot gaan en ik steeds opnieuw de complete spot moet vervangen en op die vraag krijg ik evenmin antwoord.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tenminste een reactie krijg en wanneer de plafondplaat en de spotjes worden vervangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelly Djikounou