Klacht: Slechte levering/ planten met gebroken takken

op 18 juli 2017 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb online 30stuks haagplanten besteld. Eerste levering- verkeerde artikel.
Na ongeveer 1week kwamen ze ruilen. Ipv 30 Stuks werd 3 goeie planten gebracht. Nog anderhalf week wachten werden de 27stuks geleverd. Hiervan waren er 9 planten met beschadigde takken. 2 ervan waren zo ernstig hebben we retour gedaan. In overleg met de chauffeur de andere 7 gehouden omdat een regeling getroffen kon worden anders zou alles vernietigd worden. Fotos gemaakt en opgestuurd. Nu wilt tuincentrum niets van horen. Alleen de twee planten die retour gingen worden vervangen. En de 7 kapotte kunnen niet retour conform hun zogenaamd voorwaarden. Vuile oplichters. Had ik maar mijn bestelling gedaan bij direct plant.nl

Gewenste Oplossing:

Als er tenminste 1 of 2 extra planten worden geleverd. Er is nu 1 plant die steeds omvalt ivm beschadigd ng aan de ene helft

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tuincentrum.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Efu

2 maanden geleden - of als de 7 beschadigde planten worden omgeruild. Dan word ik helemaal happy

Alle klachten die gemeld zijn door Efu