Klacht: slechte lens implatatie

heleen noels op 08 juni 2018 over Bergman Clinics in de categorie Beauty & Wellness

ik ben in juli 2017 aan beide ogen in Utrecht door dr M. Blok geopereerd voor staar en heb zowel links als rechts een lens geimplanteerd gekregen. Ik ben na de operaties diverse keren terug geweest omdat ik pijnklachten hield, beide ogen enorme halo’s gaven en een zgn halve maan. Tevens kon ik niet scherp zien en daardoor enorme hoofdpijnklachten had en nog heb. In december bij consult werd mij gezegd door dr Blok om voor aprilmei 2018 niet meer steeds afspraken te maken want alles zou zich in die tijd zelf herstellen. Helaas is er niets hersteld, sterker nog het de klachten zijn erger geworden.
Het is nu juni 2018 en in de tussentijd heb ik een second opinion aangevraagd in een andere oogkliniek. Uit de uitkomst van dit onderzoek is gebleken dat de lenzen niet voldoende aansloten zijn (te klein waardoor deze problemen zijn ontstaan. Ook de scherpte die de lenzen hebben is niet optimaal. Voorstel is om hier een 1st Qlens voor te zetten. Na mijn ervaringen met dr Blok wil ik niet meer bij hem terugkomen.

Wanneer alle problemen op korte termijn worden opgelost en niet door dr Blok. Het liefst zou ik in de andere oogkliniek verder behandeld worden maar dit moet wel door iemand bekostigd worden en de verzekering heeft al aangegeven deze kosten niet te willen betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bergman Clinics over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door