Klacht: Slechte klantenservice Bauknecht

op 07 augustus 2017 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

3 jaar geleden hebben wij een koffiemachine aangeschaft van Bauknecht en deze is ruim anderhalve maand geleden stuk gegaan. Om deze reden contact gezocht met Bauknecht om dit probleem te laten verhelpen. Na een paar weken kwam er zogezegd een “algemene monteur” kijken naar ons apparaat en heeft de constatering gedaan dat er een paar onderdelen besteld moesten worden en dat deze door een andere monteur geplaatst zouden gaan worden. Dit uiteraard allemaal kosteloos omdat dit binnen de garantie valt. De betreffende monteur zou contact met ons op gaan nemen.

Na twee weken gewacht te hebben, hebben wij besloten zelf maar contact op te gaan nemen met Bauknecht en na lang in de wacht te hebben gestaan, werd ik afgescheept met het antwoord: het onderdeel is nog niet geleverd, dus u zult nog even geduld moeten hebben”. Nu zijn wij de kwaadste niet dus we hebben wat geduld geoefend.

Vorige week woensdag zijn wij gebeld door Bauknecht, helaas hebben wij dit gesprek gemist en is er voicemailbericht ingesproken dat het onderdeel in de bus van een “andere monteur” ligt en wanneer deze is afgegeven. dat een monteur met ons contact op zou nemen. Hoe lang kan dit duren vroegen wij ons af…. je raad het al…

Vandaag hebben wij nog altijd geen bericht ontvangen dus heb ik een poging gedaan de klantenservice te bereiken. De eerste keer ruim 6 minuten in de wacht gestaan en net op het moment dat ik een medewerker aan de lijn zou gaan krijgen, werd de verbinding verbroken. De irritatie sloeg toe, maar omdat dit niet zou helpen aan een snellere oplossing voor ons probleem, heb ik nog een tweede poging gedaan een medewerker van de klantenservice te pakken te krijgen.

Na ruim 10 minuten in de wacht gestaan te hebben, heb ik zelf de verbinding verbroken en heb ik de keuze gemaakt om een klacht in te dienen. Heb op de site van Bauknecht gezocht waar ik deze klacht in kan dienen, maar dat is niet te vinden. Daarom de keuze om mijn klacht hier kenbaar te maken.

Wij hebben bij de aanschaf van het apparaat veel geld uitgegeven en verwachten daarom niet onterecht dat wij gebruik kunnen gaan maken van het apparaat. Uiteraard kunnen er apparaten stuk gaan, maar je zou verwachten dat dit snel opgelost zou kunnen worden.

Wij zijn tevreden wanneer het probleem met de koffiemachine zo spoedig mogelijk opgelost gaat worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LennardFurster01