Klacht: slechte friet

op 01 augustus 2016 over Markant in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op een zak frites van 2500 gram staan prachtige frietjes afgebeeld en in de zak zit niks anders dan kleine stukjes aardappel.. mocht ik dit in een restaurant op mijn bord krijgen gaat het linea recta terug naar de keuken…nu stond ikzelf voor onze gasten voor paal en de friet ging dan ook direct de vuilnisbak in, het was niet te eten, en konden we met onze gasten richting een Chinees Restaurant…

Gewenste Oplossing:

zou het op prijs stellen als dit goed wordt onderzocht en een verklaring hoe het, in onze ogen, aardappelafval in de zak terecht is gekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Markant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Markant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Kouwer